Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    След консултация с Радо от Спринт Ауто беше взето оптималното решение - нова 325-ца + наковано феродо, което ще носи до 650+ нютона.
    Както е казал колегата по-горе, с маховика не би трябвало да има драма.

    Comment


    • #32
      Браво, докато ти го кове иди потренирай за краченца и вече може да си риташ като кобила
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • #33
        Нищо ново няма да е...в момента съединителя ми е доста твърд и смело мога да кажа,че прасеца на левия крак е по-голям от десния

        Comment


        • #34
          Всичките ли са така?

          Аз само едно 2.4жтд съм карал и беше с много мек съединител.
          156 2.0TS

          Comment


          • #35
            А не, най-много се усеща при задръствания тип пълзене, когато приплъзваш и постоянно си играеш с него, тогава се усеща тежестта му. Не е никакъв проблем да се кара и не изморява в градски условия.
            Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
            Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

            Comment


            • #36
              Друга питанка - може ли да се сложи твърд маховик и какви ще са последствията?

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Fearless Покажи съобщение
                Друга питанка - може ли да се сложи твърд маховик и какви ще са последствията?
                Можеш, най-много счупен двигател при неправилно избран феродов диск. . Демпферният маховик има много по-голям ход на пружините, отколкото на тези пружини на феродовите дискове с такива

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Fearless Покажи съобщение
                  Друга питанка - може ли да се сложи твърд маховик и какви ще са последствията?
                  До колкото съм чел това упражнение става само на 1.9 моторите,на 2.4 явно не издържа.Ползва се съединителя и маховик от Фиат Браво 2.0 Hgt
                  Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                    Фабричния маховик си кара идеално стига колата да е настроена, както трябва. Въртящия момент от 2000 до 2500 идва плавно, а не като на фабричния чип да има резък удар на 2000. В момента с 400+ нютона, ако дойдат на 2000 оборота от веднъж сигурно от 20 подавания до долу на висока скорост ще замине.
                    Малко си се превъзбудил, колега!
                    Какъв точно УДАР има фабричният чип?!!!

                    Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                    Всичките ли са така?

                    Аз само едно 2.4жтд съм карал и беше с много мек съединител.
                    Зависи какъв ще ти се падне!!!
                    Може и мек като памук да е!!!
                    Повечето се втвърдяват!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment

                    Working...
                    X